Polityka Jakości
Polityka Jakości firmy Hexanova Sp. z o.o.
Data opracowania: 10.01.2023 r. Wydanie: 4 (zastępuje wyd.3 z 10.01.2022 r.)
Opracował: PZ Zatwierdził: PSJ
Zgodność z Dyrektywą 93/42/ewg, Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego I Rady (Ue) 2017/745 (Mdr)
Dbałość o najwyższą jakość poprzez ustanowione cele dają gwarancję, że produkty wytwarzane i dystrybuowane przez firmę Hexanova zawsze będą bezpieczne i spełnią wymagania klienta i mających zastosowanie wymagań prawnych. Właściwy dobór kadry pracowników jak również ciągłe podnoszenie ich kwalifikacji i kompetencji wpływa na zaufanie użytkowników i klientów towarów i usług oferowanych przez firmę.
Zadanie to realizowane jest w szczególności poprzez wdrożenie i utrzymanie w firmie Systemu Zarządzania Jakością, spełniającego wymagania Normy EN ISO 13485 w zakresie systemu zarządzania jakością wyrobów medycznych.
Zaufanie kontrahentów, użytkowników i klientów jest gwarancją rozwoju pozycji firmy na rynku lokalnym, krajowym jak i na rynkach międzynarodowych.
Każdy członek zespołu Hexanova Sp. z o.o. jest świadomy, że nawet najdrobniejsza wykonywana przez niego czynność służy zapewnieniu bezpieczeństwa użycia wyrobów, może mieć skutki zdrowotne dla użytkownika. Jednocześnie każda czynność wpływa na satysfakcję klienta.
Polityka jakości jest znana każdemu pracownikowi firmy, jest zrozumiała i bezwzględnie realizowana i okresowo przeglądana dla zapewnienia jej adekwatności
Główne kierunki działania w celu realizacji polityki to:
- ciągły rozwój umiejętności i wiedzy pracowników,
- udział pracowników w rozwoju i decyzjach podejmowanych w firmie,
- doskonalenie skuteczności działania systemu zarządzania jakością,
- doskonalenie kontroli jakości,
- kształtowanie wśród pracowników przekonania o ważności Systemu Zarządzania Jakości
- informowanie i przypominanie o bezpieczeństwie użytkowników wyrobów i konsekwencjach zdrowotnych
- motywowanie pracowników do stałego podnoszenia kwalifikacji i wysokiej jakości pracy na każdym stanowisku poprzez organizowanie szkoleń,
- ciągłe zaangażowanie kierownictwa i pracowników firmy w doskonaleniu organizacji pracy
- przygotowanie firmy na pracę w warunkach sytuacji kryzysowych
- wdrażanie nowych technologii komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
Zobacz pdf: Polityka Jakości firmy Hexanova Sp. z o.o.